Galleri - krav til fotos

Hobro Fotoklub

Til medlemmer

På din galleriside må dine billeder være maks. 1046 pixels brede. Afleverer gerne uden at ændre størrelse, - så tilretter jeg. Vil du være sikker på, at jeg ikke ødelægger dine mesterværker, har du selv resize'd og justeret kontrast og skarphed. Skal der sættes en titel eller en tekst under dit foto, kan du maile dine ord eller stikke mig en lap papir en torsdag aften.

Bredden er valgt, så billederne passer i bredden til visning på min Ipad. Jeg anbefaler, at du viser fotos, hvor bredden er større end højden. En højde på max 900 pixels anbefales.

Der er plads til maks. 10 - 12 fotos på din side.

Balletskole optræder på Gammel Estrup

Dette foto måler 1046 x 900 pixels. Laves det højere, kan det ikke ses i fuld størrelse på min skærm.

Send fotos via mail eller brug https://wetransfer.com/. En anden mulighed er at tage dem  med på en USB-stick, som jeg kan låne til vi ses igen.

Du kan få udskiftet fotos på din side, som det passer dig, - indenfor rimelighedernes grænse.

På din galleri-side kan der linkes til, hvad du har liggende på nettet, og du kan skrive noget om dig selv. Du kan også få sat et pasfoto på din side.

Der kan laves en eller flere underside med plads til flere billeder. Det snakker vi lige om.

Det er selvfølgelig frivilligt, om du vil have et galleri på vores side. Giv mig besked, hvis du ikke vil have en galleriside.

Kontakt Om klubben Program Gallerier Til medlemmer Klubfotos

Til forsiden