Hobro Fotoklub

Vi holder til i Medborgerhuset, Hobro, hvor vi råder over eget lokale på 2. sal.

Vi mødes hver anden torsdag kl. 19.00. De fleste gange er det i Medborgerhuset. Nogle gange mødes vi til fotografering i det fri.

Klubben stiller ingen krav til dit udstyr, men vi forventer, at du har nogenlunde styr på, hvordan det virker. Moderne kameraer kan så forfærdelig meget, som det nok er de fleste af os, der ikke har styr på. Men ved at snakke sammen kan der da gå et eller andet op for én, som man måske kan komme til at bruge.

Kontingentet er 350 kr. pr. halvår. Det bruger vi på, husleje, indkøb til klubben og måske et tilskud til den årlige julefrokost.

PS: Der skal også være plads til almindelig hygge og socialt samvær samt en kold øl/vand eller en kop kaffe.

Om vores hjemmeside

Under en sammenkomst, hvor forfatteren Ernest Hemingway møder den berømte naturfotograf Ansel Adams, spørger Ernest: "Jeg har set dine billeder og er imponeret over deres dybde og udtryk. Hvilket kamera har du brugt, Ansel?"

Ansel svarer: "Ernest, jeg har et par gange læst din bog "Den gamle mand og havet" og finder stadig nye vendinger. Sig mig, hvilken skrivemaskine brugte du, da du skrev bogen?”

Kontakt Om klubben Program Gallerier Til medlemmer Klubfotos

Til forsiden